Este un fapt bine cunoscut ca somnul joaca un rol vital prentru sanatate si bunastare.

Este de fapt punctul in care creierul tau are suficient timp sa proceseze precum si sa aloce energie activitatilor tale zilnice.

In mod specific odihna suficienta maximizeaza capacitatea de a te concentra, curata creierul si chiar intinereste corpul.

Pentru a avea beneficii maxime de pe urma somnului ar trebui incerci un smoothie de banane si scortisoara ca o gustare inainte de culcare.

 

            Beneficiile sanatoase oferite de scortisoara:

Aceasta nu numai ca da un gust placut si aroma, dar, de asemenea, scortisoara este un tonic incalzitor, care promoveaza relaxarea si alina corpul. In plus, scortisoara ajuta, de asemenea, la digestie si la o buna odihna.

Descopera beneficiile unui smoothie de banane si scortisoara baut cu o ora inainte de culcare!
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn

Descopera beneficiile unui smoothie de banane si scortisoara baut cu o ora inainte de culcare!

 

Beneficiile pentru sanatate oferite de banane:

Acest fruct este o sursa excelenta de potasiu si magneziu, care poate imbunatati calitatea somnului. Aceste minerale elimina impactul negativ al excesului de cortizol si ajuta venele si muschii sa se relaxeze.

 

Reteta si ingrediente:

– 1 banana;

– 1 litru de apa;

– Un varf de cutit de scortisoara dupa gust.

Cum se prepara?

Incepe prin a fierbe apa, taie capetele de banana si o asezi in apa. Se fierbe timp de aproximativ 10 minute si apoi se toarna prin strecuratoare într-o cana. Se adauga cel putin un varf de cutit de scortisoara. Bea continutul cu o ora inainte de culcare.

 

Cele mai frecvente motive pentru un somn slab sunt:

  • stilul de viata de slaba calitate
  • obiceiurile alimentare proaste
  • anxietatea
  • deficientele minerale.

Consumul de alimente de calitate pot reduce nivelul de anxietate.

Exercitiile regulate si servirea mesei pana la ora 18:00 te pot ajuta sa ai un somn de calitate.

 

Sursa: www.losingweightdone.com