4 MOTIVE SA MERGI PE JOS CA SA FI MAI SANATOS

Mersul pe jos ar putea arata destul de umil printre cele mai exotice “exercitii”, cum ar fi exercitiile aerobice sau cu greutati, dar atunci cand vine vorba despre impactul benefic asupra sanatatii, mersul pe jos este in top!

Este o optiune pe care trebuie sa o iei în considerare in cazul in care alte forme de exercitiu se dovedesc dificil de urmat.

Beneficiile sanatoase ale mersului pe jos-zilnic

Mersul pe jos a fost considerat ca fiind unul dintre cele mai usoare si cele mai convenabile exercitii. Mersul pe jos 1-2 kilometri te poate ajuta sa consumi pana la 100 de calorii. Mersul pe jos lent, te poate ajuta sa consumi si mai multe.

 

Unele dintre beneficiile cele mai importante oferite sanatatii tale prin mersul pe jos sunt:

  • ajuta la controlul greutatii corporale;
  • imbunatateste circulatia sangelui;
  • previne boli critice, cum ar fi cancerul;
  • intareste functiile cardiace si pulmonare.

In 2013, Max Bupa impreuna cu Jacob Nielsen a efectuat o plimbare pentru Health Survey peste orasele metropolitane majore din India, care a dezvaluit motivele pentru care oamenii iau la mersul pe jos ca un exercitiu.

O perspectiva interesanta in urma sondajului este ca exista o varietate de beneficii sanatoase care determina oamenii la o plimbare.

Digestia imbunatatita si reducerea stresului sunt principalele motive pentru locuitorii din Delhi. In contrast, cei din Mumbai merg pe jos pentru a imbunatati starea lor generala de sanatate.

Pe de alta parte, focalizarea celor din Bangalore este aceea de a controla cantitatea de zahar din sange. Oricare ar fi beneficiul specific de sanatate pe care cineva il doreste, este bine inteles ca mersul pe jos e un impact pozitiv asupra sanatatii.

Deci, de unde incepi?

Ei bine, un bun start ar putea fi de a incorpora mersul pe jos in viata ta de zi cu zi.

Nu trebuie sa fie o plimbare special planificata. Mergi pe jos pana la magazin, la cumparaturi.

Mergi pe jos la locul de munca, daca este posibil.

Evita transportul motorizat pentru distante scurte.

Schimbari mici, cum ar fi acestea te pot ajuta sa atingi obiectivul cel mare. Mersul pe jos este cea mai preferata optiune de exercitiu, in comparatie cu alte optiuni mai intense.

Mergi pe jos pentru sanatate!

postari